Helgen.

Igår kväll var jag in till stan med Fatima, Olle och Marina och kollade på skidskytteprisutdelningen på torget. Var lite lamt, inge vidare flashigt.
AnnaKarin tar emot pris:

Marina med kollega tog sig en svängom=)


Sen drog vi hem till Fatima ett gäng och käkade tacos och snackade tjejsnack. Trevligt=)
Sen blev det även lite sex and the city tittande, ett måste på tjejkväll. Förutom att jag hostade som en tok hela kvällen var det en bra kväll.
Ser lite misstänksam ut.      Alltid lika glada Fatima=)

Full i fan:P                              Julmust, glögg o pepparkaka med ädelost=)


Söndagen bestod av att sova hela dagen och sen va Fatima hit och drack lite te och så gick vi en promenad med hundarna. Det börjar bli töväder, så trist.
Vi skulle egentligen på horseball men det blev inställt i sista stund. Synd.

Har en människa i min närhet (eller ja inte så nära egentligen) som jag absolut inte förstår mig på.. Säger en sak men beter sig på ett sånt sätt som precis motsäger sig det den nyss sa... Jag kommer snart utesluta människan från mitt liv, innan den ens fått komma in.. Har nog med bekymmer utan en sån..

Kollade på en bra film på 3:an kl 21.


Man har det ganska bra ändå. Jag har iaf ett eget hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0