Gillar, gillar inte.

Jag har kommit fram till 2 saker ikväll:
* Jag gillar inte indisk mat
* Jag gillar westernfilmer

Jämtland Basket loosade.. Som vanligt skulle man kunna säga. Fast jag brukar aldrig gå på basket man man har ju koll ändå...
Det var iof faktiskt riktigt spännande på slutet för dom tog ledningen, hamnade under, tog ledningen, hamnade under osv tills dom tillslut förlora med vad var det 2,3 poäng. Oerhört irriterande.
Man får ju nästan magsår av sånt där! Tur man satt på läktarn och inte stod på sidan som cheerleader för tusan vad jag svor och lät styggt. Jag blir så förbannad när det går dåligt!
Det är skitjobbigt under dom matcher vi cheerar på, vilken sport det än är så vill jag svära och skrika nej! när vårt lag missar och skrika ja! när motståndarna tabbar sig och det får man ju inte som cheerleader så det är bara bita ihop.. Jobbigt!

Nu ska jag slå in Emmas julklapp och sen studsa i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0