Krogen en måndag?

Jajamen! Det funkade skitbra, hade mycket roligt med 3 av mina klasskompisar.
Det började med att vi skulle gå till bussen, var på Frösön, såg den komma och fick springa, observera att vi sprang MOT bussen och den jävla busschaffisen bara körde förbi oss trots att vi hade 3 meter kvar till hållplatsen och jag vinka som fan! PUCKO!
Så vi tog och vandrade i stället. -12 grader ute, kyligt om benen..
Henke fick en meteorit i huvudet:P

Fin julbelysningsgrej dom satt upp på bron=)


(Den här delen passar inte in under rubriken, men men... När vi kom till Badhusparken var polisen och ambulansen där mitt på gångvägen och dom stod bara där och pratade medan det låg en människa mellan dom på backen alldeles orörlig, förmodligen död:S Såg ut som en uteliggare på kläderna.. Läskigt).

Gick iaf till Bishops där vi satt och drack och käka vitlöksbröd till dom stängde, strax innan fick vi sällskap av Angelicas kompis och 3 till, roliga typer=)
Kaffe Karlsson, äcklig drink.   Men kaffedrink och Expressen, vuxet va:P
Var tvungen att fråga efter refill på grädden för att kunna dricka upp den...

Vi gick vidare och skulle kolla om nåt annat var öppet. Såg marshaller och hörde musik från Captain Cock, gick in där men blev fort "utkastade". dom hade personalfest:P
Gick en vända på stan och hamna sen på Olearys där vi satt och snacka och hade kul tills dom oxå stängde..
Sen blev det hemgång, snälla Fatima körde hem mig och Henke. Efter vi släppt av han och kom till Åskorset står en norsk STOR bil i diket! Det satt folk i så vi stannade och det var en hel familj som satt och vänta på bärgningsbilen, hehe! Surt!


Nu kollar jag på Two and a half men, ska göra en kopp te och sen lägga mig och drömma om roliga saker;)

Ps. Fått fina julkort idag! Från min barndomsvän Maria, Malin Löfgren och hästarna=) Och sist men inte minst, Karin i Australien!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma R

Det lät som en mycket trevlig kväll! Kraaam!

2009-12-23 @ 01:58:59
URL: http://emmarasmusson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0