Long time no see:P

Halloj alla trogna bloggläsare;)
Har inte skrivit sen sockerkaksbakandet i lördags natt... Hm vad har jag gjort sen dess..?
I söndags var jag och Felicia och provred en häst, eller jag red och hon var moraliskt stöd:P




På eftermiddagen blev det en tripp till Tanne för horseball med Acke och Fatima, var inte kul att köra finka kan jag tala om. Först tog vi oss inte av gården så då fick vi lasta ur och då gick det bättre att ta sig upp på vägen där det var plant så då kunde vi lasta igen. Tur att Acke är lättlastad.
Halkig uppförsbacke med framhjulsdrift och hästsläp med häst i= Omöjligt.
Sen var det snorhalt hela vägen så vi fick snigla fram. Fick som inge grepp så hela ekipaget vingla när man försökte köra i normal fart, äckligt.
Jag fick rida en tjock liten ridskoleponny, hehe. Vi spelade match och det var superkul. Jag lyckades plocka upp flera bollar från backen men Sabissa var rädd för bollen så att ta emot passningar gick mindre bra. Sen ville hon inte springa in nära dom andra hästarna så jag kunde inte blockera några passningar mellan motståndarna heller, fjantponny:P Och min lagkompis, hennes häst bockade och ville heller inte springa nära, så vi förlorade matchen. Attans!
Men alla hästarna var startsnabba o galopperade iväg från stillastående. Så kul när ridskoleponnysarna som i vanliga fall är tröga och uttråkade blir taggade och glada=)

På måndagen fick jag middag hos Felicia och Ralf, trevligt!
Det toksnöade hela måndagen så nu är det säkert 2 deci ute, nice!! :D Hundarna blev överlyckliga.
Fast det var inte så kul att köra bil eftersom vägen hem inte var plogad. Ovanligt. not:S

Efter middagen var jag till Anna och började fixa rosetter till cheerleadinguppvisningen på torsdag.
Jag fick det sista glaset med mjölk till chokladkakan:P Så vänligt, tack Henke!


Rosettpyssel:



Hehe, missnöjda hundar:P


Idag tisdag har det inte hänt nåt rafflande. Var på träningen och där övade vi på rutinen till julshowen som är på torsdag. Mina hopp var bedrövliga och jag gjorde fel hela tiden... Hrmf!
Fast satte det på slutet, men hoppen är fortfarande bedrövliga..

Nu är det kanske dags att sova, eller??

Ps. Vad störigt det är när man inte har tillräckligt med kategorier. Nu skulle jag behövt en häststuff/cheerleading.. Måste kanske göra en sån..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0