NäraDödenUpplevelse!

Hade en ytterst obehaglig upplevesle nyss!
Skulle ju ta en macka men hitta en lussebulle i stället, tog en stor tugga så pass att jag inte kunde andas genom munnen, vilket man iof inte heller bruka göra när man äter men det brukar ju inte vara några problem, man andas ju genom näsan då.
MEN ett stort MEN, det kunde ju inte jag göra med min snorproppade näsa! Så för ett par olidligt långa sekunder kunde jag inte andas!! Tuggade febrilt på lussebullen för att få ner den i molekyler så jag kunde svälja samtidigt som jag såg ljuset i tunneln!

But! I survived! Puh!!!


Uppdatering: Jag läste igenom inlägget efter det publicerats och då skrattade jag till lite (för att jag tyckte jag var fyndig) ;) och då höll jag på att inhalera lussebullen! Herregud, det är tur jag ätit upp den nu!
Fast nu kanske jag drunknar i tet eller nåt...

God natt lussekatt! Hehehehehehe, asså seriöst, jag är trött nu och har sjukaste humörn ever! Humorn heter det..


Kommentarer
Postat av: Sonja

Haha, death by lussebulle...:)

Hörru Jenzan, nu har jag internet hemma, och webcam, så vi kan nätdejta på allvar!! Och du kan "träffa" min possum!:)hör av dej bara när det passar dej, har datorn igång mest hela tiden nu.

Kramar!! XX

2009-12-03 @ 12:19:35
Postat av: Marina

Men du, vad hände med att spotta ;)

Inte för att det är så mysigt men det måste vara bättre än att utmana ljuset i tunneln :)

Kram på dig

2009-12-04 @ 10:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0