*Nyårsafton*

Jajamen, sista dagen på året! Hoppas att nästa år blir ett bra år!
Jag var uppe tidigt i morse, gick ner till stallet och fodrade, släppte ut och mockade. En av hingstarna reste sig när vi var på väg ut.. Jag gillar inte riktigt hingstar:S Tror iof det var för att Baileyz sprang runt som en yr höna=)
En av fölisarna i stallet är sååå söt och social! Man vill bara ta med honom hem=)

Sitter och käkar lite nu, ska vila lite sen om jag hinner, somna så sent igår;) Sen ska jag ta in hästarna och så måste jag duscha och fixa mig... Hur ska jag hinna.?

Näe Gott Nytt År på er så hörs vi sen!



Kommentarer
Postat av: Virre

Gott Nytt År tjejen!!!!!

2010-01-01 @ 17:30:17
URL: http://lusegris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0