Trevlig kväll.

Fick middag hos Amanda sen god glögg och andra goda saker hos Marina. Sen blev det hör och häpna, dans! Styrdans till Jannez. Faktiskt riktigt skoj, fast jag dansa lite för lite.. Men det var helt självvalt. Gick in hårt direkt jag kom dit och bjöd upp iaf;)
Sist jag var på dans var 1 gång förrförra sommaren. Innan dess... 99/00 kanske, då var vi ett gäng som planka in, tror inte ens vi dansa, haha!
Iaf så var det fler av dom jag dansa med ikväll som inte trodde på mig när jag sa att jag aldrig går på dans för att jag var så bra, hell yeah! I´ve got the rythm:P
Träffade några klasskompisar och några andra jag inte träffat på länge, kul!
Var även lite skoj alldeles innan jag gick hem, hehe;)

Ps. Fasen vad det är gott med ost!
Godnatt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0