Äter bananchips och kollar på film.

Fredag kväll, party!!!! Eller? Näe inte för mig iaf, jag har varit ute och sprungit med hundarna ikväll, nice. Stannade till vid Önsjön så Bailarn fick ta sig ett dopp. Han hoppade i och simmade runt runt runt i äkta labbeanda=)
Zorba sprang genom vattenpölar för o svalka tassarna men sen hoppade hon faktiskt i sjön med, fast bara till magen. =)
I morgon ska jag ut och rida och sen bär det av på bilfix, stackars Byzen ska äntligen få sig lite kärlek och omvårdnad!
Wish us luck!

Det har ju hunnit hända en del sen sist..
I snabba drag:
I måndags var vi på flygplatsen och sen på GIII och hade en liten uppvisning/välkommenshow för JJ Birden, ett fd Am fotbollsproffs som skulle vara med på ett seminarium.. Gick riktigt bra och var jättekul=) Sen va vi på stan en sväng och spontanbyggde;)
Resten av veckan har väl gått åt till att städa, fixa och möblera för att få plats med Tobbes saker. Börjar ta sig!
I tisdags förresten fyllde Emma 9 år så då var jag såklart där och åt tårta, syrrans hemmagjorda supergoda jordgubbstårta! (Annars gillar ja inte tårta så jättemkt) Emma fick ett ridspö och ridvantar, inlindade i en påse och silvertejp, så jäkla kul! Tog evigheter innan hon fick upp paketet, moahahahaa!


Älskade mor och syster. Rogersvåger och Tobbe.
 

Höll på att glömma, i onsdags var jag och mamma till Rödön och fikade på Jordgubbslandet, mycket jordbubbar på det stället!


En jäkla massa fina blommor oxå:




Det där var kanske inte i snabba drag, men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0