Första ridturen...

Idag red jag för första gången på typ två och en halv månad.. Har inte suttit på en häst sen den 25:e April, då jag red min älskade Zono! Usch vad jag saknar han!


Det var iaf kul att rida idag, red Malins häst Goding, en snygg liten (eller rätt stor) nordis. Vi red med Fatima och Acke. Red runt Önsjön och passade på att ta ett dopp=) Hästarna, speciellt Goding, plaskade på som bara den, jag vart helt dyblöt på ena benet, haha! På rakbanan blev det självklart lite galopp, fasen va det är kul att galoppera! Eller rida över huvud taget! Det blir det mera av framöver!
Jag och Goding:




Goding innan ridturen, ser lite drogad ut, hehe:


Fatima och Acke: (tyvärr lite suddig bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0