Kvällen

Satt och tittade på bilder så länge så det blev ingen promenad, bara massa te och snackande=) Grymt fina bilder hade hon från bergen! Jag måste åka till Frankrike!
På cheerträningen körde vi igenom måndagens dansprogram och så övade vi på att bygga med Katja, gick skitbra!!
Sen hängde jag med Fatima till stallet och red, vi var ute över 1 timme, Goding gick riktigt bra idag! Värsta härliga galoppen i skogen hade vi!! <3 Kommer nog rida en hel del framöver känns det som=) Blev så jäkla sugen på att hoppa och rida monte´ igen!!!
Jag står och filosoferar innan träningen (min gamla volvo i bakgrunden) ;)


Jag och toksnygga Dustmaker:


Jag och Fatima värmer (sjukt fint väder!)


Jag och Aje Boy på Östersundstravet:


Jag och Aje ligger två men burna förbi och vann! <3


Jag och Zono hoppar<3


Näe nu börjar jag bli trött i ögonen, ska gå och lägga mig så jag orkar kliva upp och träna i morgon.
Godnatt!
Saknar dig Zono! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0