Pimp my ride;)

Solen har lyst hela dagen... Den började lysa innan jag somnade i natt (morse).. Men eftersom det tog evigheter innan jag kunde somna så sov jag alldeles för länge idag. SUCK!!! Jag blir så förbannad! Jaja inget att göra åt nu... Får kliva upp tidigt i morgon i stället, fast jag har hört att det ska regna då..
Jag ska iaf strax klippa lite gräs och så rida en sväng förståss. Sen ska jag och Byzen ut och åka=) Borde städa den först.. Bäst att skynda sig!!
Hej svejs!!
Blanka Byzen:


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hallådär ! :) haft en bra lördagskväll ?^^

2009-07-18 @ 22:16:05
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Jenny

Absolut=)

Nu funkar allt som det ska, nästan;)

2009-07-20 @ 02:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0