Näe, nu jävlar får det va nog!!!

Skulle sova jag men började surfa runt på cheersaker.. Nu har jag suttit (legat) gramför datorn i fanemig 3 timmar tror jag. Bloggat, kollat mailen (alla 3) youtube-cheerfilmer, lagt in bilder på hemsidan (det måste va nå fel idag, ALLA bilder jag laddat upp idag har tagit en sån jävla tid! Både på hemsidan och bloggen, jag blir vansinning på sånt...! ) läst andras bloggar osv osv.. MEN det var iaf när jag spanade in Michaelas blogg som jag blev inspirerad att ta tag i mitt liv, i mig själv, ruska runt lite och lappa till mig för och komma till insikt. Jag SKA förändra mig, mina rutiner, till det bättre. Ni som känner mig (speciellt Felicia) vet att jag brukar börja mitt nya liv ett par ggr i månaden;) om inte varje vecka..:P
Men nu tänkte jag så här att om man skriver om det på bloggen så ser ju folk och då vill man ju inte misslyckas, nog för att det inte är överfullt med folk som surfar runt här men det är iaf några. Så jag tänkte pröva att göra en liten lista på saker att ändra på:
* Inte sova längre än till 10.
* Inte äta en massa onyttigt hela tiden. Mitt problem ligger inte i chips, godis, läsk el sånt utan dom där jävla mackorna med ost och te med 5kg socker till..
* Inte vara uppe till 2 varje natt. Ska försöka att ligga i sängen till 24.00
* Gå ut på längre promenader med hundarna varje dag. Blir lätt mindre promisar o mera hundgård tyvärr..=(
* Ta tag i träningen ordentligt!
Kommer inte på nåt mer just nu.. 
Jenny Kristine Jernström, i morgon börjar ditt nya liv!! (Nu e kl 02.00) Damn!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi kan börja våra nya liv tillsammans för jag måste verkligen ta tag i mitt oxå, så kan vi motivera varandra!



Bilderna sätter jag förresten ihop i photoshop så att dom blir sådär breve varandra ;D

2009-06-25 @ 08:13:36
URL: http://mongoanna.blogg.se/
Postat av: Jenny

Heja heja heja! :)

2009-06-25 @ 09:07:28
URL: http://jennsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0