Saknar min häst!!!

Ibland poppar det upp en obehaglig påminnelse om att jag aldrig mer får se min häst igen. En otrevlig overklig känsla som får mig att bli så ledsen!
Jag och Tobbe var ut och gick med hundarna ikväll, vi gick på en stig där jag brukade rejsa med Zono, sist vi red där va det massa snö och vi galopperade genom djupsnön och så dök det upp en liten gran mitt i vägen, Zono bara flög över den! Det var såå kul! Jag saknar dig skrutten!!! 
Jag var till den platsen han är begravd på idag för första gången..
Kramiz i solen:


Galoppmys i snön på julaftonsmorgonen:


Mysipys på julaftonsmorgonen:


Saknar dig såå mycket, fattar fortfarande inte att du inte är här mer...

Kommentarer
Postat av: amelia

http://www.designadinblogg.se/2008/april/skapa-en-signatur-i-varje-inlagg.html



Där har du instruktioner hur man gör. Jag tog namnteckningen hos mig från en bild på en ritning jag hade gjort som jag hade lagt in på datorn,sedan använde jag photoshop som nästan är ett måste om man ska göra som jag gjorde. hoppas du lyckas!

2009-06-04 @ 19:43:31
URL: http://ameliaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0