Dom vet visst...

Den som säger att hundar inte vet när dom gjort fel, att man inte kan skälla på dom när man kommer hem och upptäcker att dom gjort nåt otyg. Bullshit!!
Har varit hos Marina hela kvällen och druckit te och snackat om livet och fixat med cheerhemsidan. Riktigt trevligt=)
Det första som händer när jag öppnar dörren hemma är att Tarzan och Baileyz kommer glatt fram och hälsar medan Zorba smyger fram med svansen lågt och öronen bakåt som hon gör när hon vet att hon gjort nåt fel eller när man skäller på henne.. Jag börjar titta mig omkring för att se vad det är hon har gjort och mycket riktigt.... Min favvopenna ligger massakrerad på hallmattan... När jag upptäcker det och utbrister men va faan, då gömmer hon sig under bordet...  Mycket uppenbart och avslöjande vem som är den skyldige!! 

Odågan=)


Söta ligan väntar på kvallskissning=)


Bailyez agerar kudde, han hade inte så mkt val iof=)


Älskar min lilla liga=)
God natt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Okej, bra då var jag inte ensam om det iaf! Hoppas dom fixar problemet snart. irriterande!

2009-03-26 @ 11:06:27
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha åh va sött! Då kan man ju nästan inte skälla på dom bara för att dom blir så söta!

2009-03-26 @ 22:20:41
URL: http://mantuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0