På en sekund kan ditt liv vara förändrat för evigt.

Jag kom precis hem från en trevlig middag hos syster m familj. Supergod mat! Vi kollade på Let´s Dance, fan vad dom är duktiga! Tidigare var jag och syrrans ungar nere i Badhusparken och kollade på starten till Amundsen Race. Ca 700 hundar taggade för att göra det dom älskar-springa! Det är ett jäkla liv, dom hoppar och studsar och ylar ända tills starten går, då blir det tyst=)  Efteråt gick Simon o Emma och letade sockor som en del hade tappat, hittade 14st, hehe=)

Amundsen Race 43mil, Östersund-Röros.





När jag for hem från syrran så stod en bil och blinkade längs vägen, saktade ner och körde om och då upptäckte jag den här i diket, på fel sidan vägen:



Fan va ont i magen jag fick!! Flashbacks... (RIP love) Jag stannade till och pratade med han i bilen på vägen, han berättade att ambulansen varit där och att dom som åkte i bilen var hyfsat ok.
Jag tittade mig omkring och såg långa bromsspår på vägen och väl synliga märken vart dom farit av vägen men sen var det så konstigt för man såg inga spår mellan avkörningen och där bilen stod.. Dom måste ha flygit en jävla massa meter innan dom krasha in mot trädet!
Dom hade änglavakt!
Såna här gånger ångrar man alla löjliga gräl man har med dom man bryr sig om. Tänk om man aldrig får chansen att säga förlåt..
Robert Broberg (som jag digga när jag var liten) har skrivit en sång med en sån bra text: Somna aldrig osams. Det är så sant! Om jag har bråkat med nån innan jag ska sova eller innan jag ska åka nånstans får jag ångest och måste alltid reda ut det. För man vet aldrig när livet tar slut och då kan det vara försent och det skulle vara det värsta, att mista någon när man är ovänner och aldrig kunna säga förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0