Dagen som gått & Jag blir så förbannad!

Skrev ett inlägg igår men sen hängde sig hela bloggskiten... Grrr allt försvann o nu minns ja inte ens va jag skrev...=(
Jaja, det är en ny dag idag.
Varit på kliniken hela dagen, var rätt körigt där ett tag men det gick nog bra iaf. Har vaccinerat massor, det är kul.
Sen var det dags för cheerleading, hade bestämt en tid och plats men så fick jag ändra och sen blev det en ändring igen.. Suck. Inte så smidigt men ibland blir det kaos. Det slutade iaf med att vi skulle träffas vid Öp-hallen o se om det var öppet eftersom det regnade men det var det så klart inte. Tänkte bara köra en liten sväng men vi va nog där drygt 2 timmar iaf. Gick igenom dansen X antal gånger, sakta, fortare, med och utan musik. Nu kan nästan alla hela dansen. Tränade lite hopp oxå. Gick oxå bra, vissa lär sig fortare än andra men så är det ju alltid. Jag tyckte iaf dom kämpa på riktigt bra idag, trots regnet.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fick höra idag om en bekant som blivit misshandlad, riktigt misshandlad, hotad med ett skjutvapen oxå!! Jag blir så förbannad och chockad!! Jag har inte träffat den som gjorde det så många gånger men han verkade ju trevlig och dom verkade ha det bra (men man vet ju aldrig hur människor egentligen har det bakom stängda dörrar).
Jag tycker det är för jävligt, hon är en sån go och trevlig människa. Minns att hon skickade ett kort till mig en gång när jag hade varit med om en fruktansvärd tragisk händelse. Har fortfarande kvar kortet...
Jag förstår inte hur man som människa kan vara så elak mot någon annan, en som man lever med och älskar. (Ska älska iaf) Jag blir så himla ledsen!
Jag tänker på dig!!! KRAM!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0