Längesen jag skrev nu. (inte för att nån verkar läsa)...

Har hänt lite sen sist.
I Lördags lämnade jag Tarzan hos Björn, lite gruvsamt men Tarzan verkade tycka det var okej. Först for han runt och undersökte lägenheten grundligt sen fick han visa alla sina trix. Björn kastade en tennisboll till honom och då blev han som en valp igen=) Hoppade efter och hämtade (!) bollen, hoppade upp i sängen och gnagde på den lite sen dumpade han den framför Björn och såg så lycklig ut. Så det kändes rätt bra att lämna honom ändå. Jag vet ju att han kommer att få mera uppmärksamhet där, Björn har ju tid för honom.
Tog en massa bilder på en nybadad Tarzan innan han åkte:








Hos Björn, med bollen=) Inte världens bästa kvalite´men men:


I Söndags sov jag alldeles för länge som vanligt=( Sen var jag på travet och jobbade, det var ponnytrav. Tokfint väder var det men blåste lite kallt gjorde det, som det alltid gör där. Drack kaffe gjorde jag oxå, det är nog nästan det enda stället jag dricker kaffe på, av någon underlig anledning.. För det är inte gott där heller.
Utsikt över dammen som snart är igenväxt:


Ponnysarna i startvolten:   =)


Nu har jag inte tid nå mer. Ska till Anna och planera lite cheerstuff innan träningen.
C yA later:P





Nya loggan

Kommentarer
Postat av: Mariette

Klart vi läser din blogg Jenny. Lite då och då.



Kram /Mariette

2009-05-24 @ 17:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0