Nice day=)

Haft en riktigt skön Torsdag på kliniken idag, var med till stationen på Södra, riktigt trevligt ställe, speciellt eftersom dom hade skogen som utsikt från alla rum=)
Sen var jag med på en hästvaccination, skönt att åka ut när det är sånt fint väder! Synd att det blåst så kallt hela dagen bara. Sen blev det en glass på McDonalds (innan lunchen) hehe, sen var det en skön eftermiddag med få patienter..

Efter praktiken bar det iväg mot cheerleadingträning, efter att jag hade plockat upp Fatima, svischat ner till Statoil för att plocka upp Katja o köpa refillkort. Hade inte en spänn över o jag var ashungrig o Fatima hade inte heller med sig pengar så ja sprang in o kopte refillet o sen hoppade ja in i bilen och pratade me Fatima o gnällde lite över att ja va hungrig o sen var det nån i baksätet som sa nåt, shit va rädd jag blev! Det var iaf bara Katja som hade hunnit hoppa in medan ja va in på macken hehe. Hon va iaf snäll o låna ut så ja kutade in o köpte en banan=)
Sen for vi genom halva stan kändes det som för att få postat min ansökan till skolan;)
Seeen kom vi äntligen till träningen=) Jag ringde Björn så han kom ut med Tarzan så jag fick träffa han lite. Myys=)
Vi körde igen Luledansen en drös med gånger.. Men nu börjar den sitta för dom flesta iaf=) Vi måste ju öva inför matchen som är den 14.e. Vi ska även ha en uppvisning den 18:e=)
(Väldigt många sen i detta inlägg)  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0