Tränat!!!

Ikväll har jag varit ute och sprungit!!! Weeiiii vad jag är stolt!! Och innan dess hade vi cheerträning 3 timmar. Det blev rätt lugnt iof för det var bara jag, 4 juniorer och Katja. Vi körde igenom dansen en drös gånger. Det var riktigt varmt och skönt i solen=)

Igår vad jag ambitiös som tusan på eftermiddagen, dammsög, diskade, tvättade flera maskiner (tur man kan hänga den ute så det ryms), gjorde en paj och klippte gräset=) Skulle skura oxå men Tobbe tog livet av skurmoppet för ett tag sen.
Så nu jäklar är det fint här. (Ett tag iaf)

Härom dagen var jag ute och gick med hundarna i skogen vid Odenskog, där mot Lillsjön, hade med mig kameran och tog massa bilder på miffohundarna=) Dom är ju för söta!
Zorba posar:


Baileyz tar sig vatten över huvudet, för att få tag på en pinne....


En pinne som Zorba ändå stal, trots att hon inte ens gillar pinnar=)


Mina små sötnosar=)

Neä nu är klockan alldeles för mycket, som vanligt.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0