Bion.

Jajamen, igår blev det som sagt bio... 2012 närmare bestämt. Den var faktiskt bra fast lite roligare än förväntat, inte alls lika läskig som jag trott. Man fick sig några garv:) Men på slutet blev man för första gången lite nervös för hur det skulle gå.
Efter bion så gick vi en vända genom stan. Jag hittade ett bankkort på backen, funderade seriöst på att försöka länsa kortet men sansade mig:P Sen gick vi förbi en blond liten fjortis som låg på backen och lipa, trodde hon bara va knall.. Polisen kom och då passade jag på att gå fram och lämna kortet jag hittade, ärlig som man är.
Polismannen såg lite grinig ut så jag fråga om det gick bra att jag lämna det till han eller om jag skulle gå in på stationen på måndag, då tog han kortet, mumlade nåt, öppnade bildörren och kastade in det på sätet.. :S Mr nice guy. NOT!
Iaf när vi senare gick förbi ligan igen så hörde vi "fjortisen" och hennes vänner berätta för polisen nåt om klösmärken i ansiktet och att vännerna försökt hjälpa henne. Hon hade alltså inte legat på backen för att hon va askalas utan för att hon ade blivit överfallen.. Utanför The Rock, hur bra vakter jobbar där då!? Dom måste ju kunnat hoppa in..
Jaja iaf så hamnade vi på Dahlwinnie efter det och där satt vi tills dom stängde, fick sällskap av Erik o Tommy.
Jag fick en alkoholfri drink (eftersom jag bor i skogen och måste köra bil) och Nina drack en Irish Coffee. Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0