Haft lektion med veterinären idag, nice.

Vill börja inlägget med: Herregud vilka fula skor!!!!!!!


Haft en intressant lektion om slakt på produktionsdjur och avlivning på smådjur och häst idag. Me like veterinärstuff.
Sen fastna jag och Emma med veterinären och snacka avel och HD-röntgen efter lektionen=)
Sen fastna jag och Emma ute vid bilen med en massa hundsnack, hehe! Det finns så himla mycket intressant om djur.
Nu ska jag plugga och träna. Det är så satans dimmigt ute så jag får se om jag drar till gymmet eller hittar på ett pass här hemma=)

Kommentarer
Postat av: Emma R

Det var en trevlig liten chat!!! Ser (inte så jätte mycket) fram emot imorgon...



Skönt att du kom hem i dimman. Det gjorde även jag, efter typ 50-11 år... ;-)



/Emma R

2009-11-09 @ 23:15:14
URL: http://emmarasmusson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0