Helg!

Inte alltid så jävla roligt!!!
Nästan varenda jävel är och super i Vemdalen... Jag har varken hundvakt eller lust och spendera pengar på att träffa 2tusen jävla fyllskallar. Helst av allt vill jag lämna landet och skita i alla här hemma!!!
Sen blev jag överbudad på tradera igen, ska hemsöka den kärringen!!! Jag ville verkligen ha detta objekt, nu får jag nöja mig med second best och det duger fan inte!! Inte när allt annat är åt helvete!!!!

Har varit och lagt en massa pengar på nya vinterdäck idag, boring! Måste byta däck i morgon..

Så less på allt och alla!!!! Och inte finns det nån jävla cholkad hemma heller!
BLÄ!!!!!!!!!!!!!!!

Ska kolla på actionfilm nu.
Fuck off alla! (speciellt en)

Ps. Jag saknar K! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0