Torsdag....

Soft dag.. Var uppe med tuppen, strax före sju för då väckte Baileyz mig med sitt gnällande.. Klev upp, gick ner för trappan och vad skådar då mitt öga! Jo en rännskita och en kisspöl mitt på hallgolvet, gjord av Zorba.. Stackarn vad hon såg skamsen ut. Städade upp och gick ut med henne, hon var riktigt kass i magen, spydde dessutom 2 ggr.. Resten av dagen har hon vart hyfsad, lite loj men ingen feber.. Huvva.

Var till pappa och åt middag, mums, man får alltid så god mat där. Passade på att sälja på han lite kakor och ett rabatthäfte oxå=) Vi säljer ju med laget.
Cookies till salu! 50kr/låda. Häftet 100kr.

Efter det bar det iväg på cheerträning, många sjuka.. Det är så synd, fast dom flesta var iaf där och tittade=) Hade en ny med idag oxå, hon ska börja nästa vecka=) Vi tränad bla på en ny nedtagning från elevator, gick oväntat bra. Gjorde en toss med Jasmine oxå, vi har aldrig fångat så bra!!! Jag blev så glad!!
En rolig bild på några juniorer o Carro=)


Borde gjort massa vettiga saker idag men det får bli i morgon då...
Listan:
* Kolla upp växtuppgifterna
* Ringa ...
* Fixa en grej med bilen
* Rida Lasse
* Maila anestesin
Tror det var allt..

God natt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Jadå, han är så snäll :) men det är Henke som inte kan ignorera honom! Han hade busat upp honom på morgonen så det är klart att han inte ville gå och sova igen då :P

2009-10-02 @ 15:11:57
URL: http://mongoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0