Ödet;)

Skrev ett inlägg igår men när jag skulle publicera det så gick det inte pga att dom höll på me nå driftstjosan... Kom in idag och halva mitt inlägg var borta.. Grr, fast i slutet av inlägget hade jag skrivit en sak som jag inte var säker på att jag ville publicera och eftersom det nu försvann så var det nog meningen att jag inte skulle visa det=)
Jag tor nämligen på ödet, saker händer av en anledning. Fast ibland funderar jag på vad fan det är för mening med vissa saker!
Inlägget som blev kvar sen igår:
Nyss (nästan iaf) hemkommen från gymmet. Efter en i övrigt lam och meningslös (o iof jävligt påfrestande) dag så var det skönt att komma iväg och slita lite. Man mår så jäkla bra när man tränar, jag skulle kunna bo på ett gym eller i en danssal.. Varför är man inte iväg oftare och tränar.. Nog för att vi har cheer tre ggr i veckan..
Men nu ska det bli andra bullar, eller jag har redan börjat lite smått men jag ska bli ännu bättre på att ta mig iväg till gymmet! Idag var jag på så dåligt humör pga av diverse skit som jag får jävlas med, ha som ingen ork att åka in till stan egentligen, bilen går dåligt, den behöver olja och den läcker allt som går att läcka och den slukar bensin... Men blev iaf "tvingad" att gå och tur va det för jäklar var skönt det var=) Har en sån bra träningskompis som alltid får en på bra humör!


Nu kom Felicia så nu ska vi fika=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0