Baklängeshelg...

I lördags var jag, Anna och Michaela och hade "lektion" för ett gäng halvfulla 30åringar (snart där själv, inte halvfull, men snart 30) :S  Dom har en klubb och träffas en gång per år och testar nya sporter, denna gång föll lotten på cheerleading. Vi lärde dom en rätt svår rutin måste jag säga men dom fixa det rätt bra=) Dom fick tävla på slutet mot varandra på slutet=)
Snygga outfits:P


Det var 4 lag, det turkosa, det rosa, det bruna och det lila. Alla hade gjort en ramsa och det turkosa laget hade så fin avslutningspose=)


Efter cheerandet så for vi och handlade och sen käkade vi middag hos Anna, vi plockade upp Steve oxå på vägen (Michaelas kille) Det blev nå slags kycklingtacossalladsaktigt:P



Skulle kolla på MADE om cheerleading men det handlade om nån jäkla boxarewannabee... Så vi slog på en Bring it on film i stället=) Sen snacka vi om hur vi ska förbättra föreningen och träningarna...

I fredags minns jag inte ens vad jag gjorde (fast jag vet att jag var nykter) Undra om det var badtunna då eller var det förra veckan.. Det var nog förra... Hmm.

I torsdags hade vi iaf middag med klassen med några studenter som läser i Uppsala, dom kom från Camerun, Etiopien, Pakistan o massa andra skumma ställen, var även nån från USA, Frankrike, Canada och 2 från Sverige. Så det blev en engelsktalande kväll wich was nice=) Sen var vi några ur klassen som drog på Bishops, en kille från Turkiet hängde på, kul kille och sjukt lik en gammal klasskompis från högstadiet=)
Emmas fina kaffedrink:

Några ur klassen:                 Dans med Uppsalagänget:



Kommentarer
Postat av: Mackan

E du bara förvirrad o arg eller är du glad ibland? :)

2009-10-27 @ 14:26:15
Postat av: Jenny

Faktiskt glad ibland oxå;)

2009-10-28 @ 02:55:25
URL: http://jenzanobaileyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0