Jenny- Fullt normal?

Sitter nu 02.30 en fredag natt och skriver personligt brev till jobbansökan, är det riktigt normalt eller är jag bara sjukt desperat efter ett jobb?! Både desperat och inte fullt normal..
Min älskade vän Cissi (från Finland) hjälpte mig så snällt idag med att reda upp lite saker i mitt liv och peppade mig till att ta tag i en sak (eller flera egentligen) TACK!!! :D
Saknar henne massor och önskar att vi inte bodde så långt ifrån varandra!
Cissi till vänster. Johanna och jag, när dom var och hälsade på i vintras! <3



Ikväll for jag in till stan och mötte upp Eva, vi gick till Michaela och Steve och där fick vi minsann supergod kladdkaka, lyx! Riktigt trevligt och va mysigt dom fått till i lgh=)

Näe nu ska jag sova för i morgon ska jag rida och sen ska jag vara barnvakt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

MISS YOU GIRLS!!!!:(:(

2009-10-10 @ 04:20:05
Postat av: Amanda

Du vet RADEN då man kan infoga bilder ? 6:e figuren där det står "specialtecken" kan man välja bla. hjärtan :) Svårt att förklara, men är inge svårt alls :)Den ligger längst ner i listan.



Det blir skottland ;)

2009-10-10 @ 13:07:44
URL: http://mantuss.blogg.se/
Postat av: anki

Hej! läs gärna och kommentera min nya dikt i min blogg! :)

2009-10-10 @ 18:58:11
URL: http://ankiblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0