Kakor!

Ikväll har jag varit på Frösön med några ur laget och sålt lite kakor=)
Vill inte du oxå köpa dessa smarriga kakor och kolor och stödja vår förening som ska tävla i Februari? :D
Mumsiga godsaker:

Man får ju även hemskt gärna köpa rabatthäftena oxå=)



Har fått reda på att någon har sagt till en annan att jag skrivit en massa elaka saker om denna "annan". Hängde ni med??
Jag blir så jävla förbannad att jag ska bli anklagad för något jag absolut inte gjort!!!!!!!!!!!
Varför kan inte folk vara ärliga och sluta snacka skit!??
Stå för vad ni tycker för i helvete!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Nämen... vad har hänt egentligen?

2009-10-22 @ 09:36:06
URL: http://magnina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0