Min favoritSnojja!!!

Min älskade vän Sonja!!


Historien om K2:
Det var som så här att första terminen på Brusaby så bodde jag i en lgh tillsammans med en annan tjej från Östersund en bit från skolan. Det slutade med att det inte funkade så då flyttade jag till skolans internat.
Hamnade med några gymnasielever(why?), som först och främst bodde i en svinstia och sen höll på med diverse grejer. Vaknade en natt av att ambulansen kom för att en tjej hade druckit o knaprat piller men mådde bra så amulansen for. Sen börja folk skrika: hon andas inte! Så då fick jag sitta med henne och se när hon höll andan och hyperventilerade om vartannat till ambulanshelikoptern kom.. Vilket kaos!
Efter att Sonja och dom andra i K hört och sett allt så tyckte dom synd om mig som bodde där så då tyckte Sonja jag skulle flytta in i hennes rum:D Och så blev det! Och jävlar vad kul vi har haft!
Kunde inte önskat mig en bättre rumskompis eller lägenhetskompisar! Pamela, Sonja, Ninni och Karin! I love you! Minä rakastan sinua:P vet inte vad er heter, haha!
Hade aldrig överlevt Brusatiden utan er! Thats for sure! Cissi & Johanna Love U oxå!!

Hela K + Cissi och Johanna=)
o såklart en labradork oxå;)


Kommentarer
Postat av: sonja

AAAWWWW, the memories...those were the days...

2009-10-04 @ 07:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0