Money, money, money..

Must be funny, in the rich mans world...
Suck.
Hela mitt liv skulle bli så jävla bra om jag hade alldeles för mycket pengar!!!
Om jag fick en miljon nu, (eller ett par st) så skulle jag sätta mig på ett plan fortare än fortast och åka till Australien ( jag vet att jag tjatar) och hälsa på alla där och så skulle jag köpa en ny bil och gå på en massa roliga kurser med Baileyz. Fixa värsta staketet så hundarna kunde springa lösa på gården och sen skulle jag ta med hela cheerlaget till USA på värsta cheerlägret! Och sen är det tusen andra saker jag skulle vilje göra oxå. Bla köpa en häst. (Fast ingen kan ersätta Zono!<3)
Skulle ge mamma, pappa och syrran en massa oxå!

Näe nu ska jag klura på vad jag ska göra ikväll.. (planera ett bankrån??) Har ju ingen soppa eller olja i bilen så jag kan ju inte gärna ut o åka nåt.  ARGHHHHHH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0