Myskväll.

Tjolahopp.
Var med Felicia idag och hämtade en drös med höbalar, här kul var det, haha!!:P
Nu fick du va med på en bild utan att du godkännt det, moahahaha!


For hem och åt lite mumsig middag, sen bar det iväg till Tanne där jag o Fatima träffade Veronica som skulle sälja lite häststuff. Hade jag haft Zono kvar hade jag köpt hela påsen=) Men nu fick Fatima istället 4 assnygga lila benlindor och ett lila hönät och en massa annat, jag är avis! Jag älskar lila!
Sen var det tänkt att vi skulle till gymmet men då bjöd Veronica hem oss på te och fika och så kollade vi på sista avsnittet av Svenska Hollywoodfruar, hehe. Jag får träna extra hårt i morgon i stället!

Såg förresten denna spindel på väggen en dag=)
 

Jag är utan tv, undrar hur länge det håller i sig innan jag får cravings och måste hämta in den igen=)

Obs: Lila gardiner:P

Sov gott! Eller dom flesta har väl lagt sig för längesen...


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hon som står där i höet, med blå kläder och pandband, hon är as lik en kändis! Typ... nån på HJärnkontoret tror jag..

2009-10-10 @ 13:10:09
URL: http://mantuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0