Ny metod..

Ok, klockan är alltså 04.53, japp du läste rätt.
Jag ska vända tillbaka dygnet och eftersom det gått sjukt dåligt hitills och jag ännu en kväll inte kunde gå och lägga mig i tid så har jag beslutat mig för att vara uppe hela natten och åka direkt på skolan och sen däcka tidigt ikväll! Men som vanligt så kommer jag förmodligen va skittrött på förmiddagen och typ somna på lektionen och sen bli jättepigg lagom till kvällen, har hänt förr!
Har iaf hunnit med lite under natten. Har packat upp lite skålar jag haft i en låda och diskat dom, varit ut med hundarna, hängt upp en tavla, rensat hundsaker, lagat en sak som var trasig, gjort "pluttar" till cheerleadingen, så man kan planera vart folk ska stå och hur dom ska flytta sig.
Så nu sitter jag och klurar på hur alla kanon ska gå och hur vi ska stå osv..
Pluttarna:

Och på tv:n är det passande nog American Football, NFL.
Tennessee Titans VS Indianapolis Colts: 


Självklart hade dom cheerleaders, var in och kollade på deras hemsidor och hittade massvis med cheerbilder. Båda lagen hade Swimsuit-bilder.. Är det obligatorisk att göra en Cheerleaderswimsuitcalendar eller!?

Här är iaf bilder på deras outfits:
Indianapolis Colts Cheerleaders:

Tenneessee Titans Cheerleading Squad:


Måste erkänna att jag tyckte Colts hade rätt coola kläder, men jag förmodar att dom inte bygger i dom där bootsen:P

Näe nu svider det i ögonen, kanske ska prova blunda en liten stund... Får se om jag somnar och vaknar kl "alldeles för sent" eller om jag tar mig upp i tid till skolan. Eller om jag håller mig vaken..

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha ja man kan ju inte alltid vara vacker på bild, hehe

2009-10-12 @ 14:02:42
URL: http://mantuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0