Saknar Zono så djävulusiskt mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sitter (uppenbarligen) vid datorn och msnar lite med Nina om våra älskade hästar som inte finns längre. Jag saknar Zono så jävla mycket! Och jag blir så förbannad på att jag släppte in honom i hagen igen med Bobo trots att han redan hade sparkat honom en gång!! Fan! Helvetes jävla skit!! Jag gillar inte Bobo (förlåt Mariette).
Min älskade vän Zono<3
 



Tur att jag har Zorba kvar iaf (Baileyz är ju hos Anna ett par dar) hon ligger här i soffan brevid och myser. Hon vill helst ha huvudet på tangentbordet:P

Zorba kollar på tv:

Hade jag tagit bilden 1 halv sek senare hade vi fått en pussbild:P




Hmmm. Zono... <3


Kommentarer
Postat av: Eva

Zorba ser lite galen ut på sista bilden, men på dom andra är hon jättefin. :)

Du är också jättefin btw!

2009-10-07 @ 23:02:10
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0