Weii!

God kväll! Eller natt:P
Jag är sjukt peppad med cheeren nu! Vi ska nämligen tävla DM i Februari! Hoppas hoppas att vi hinner få till ett toppenprogram och att alla hinner lära sig allt! Vi hade inte tänkt tävla förän 2011 men nu har dom ändrat reglerna och delat upp i fler klasser så nu finns det en nybörjarklass som passar oss! Tjohoo! *Happy*
Bara det att alla andra tränar sitt program för fullt nu och har säkert gjort sen i våras och vi har inte ens ett program än, hehe. Men det löser vi!
Go Cougars!

Å shit vad mycke som måste fixas!! Ojojojoj! Kom just på allt! Dräkter, träningsoverallerna, licenserna och tusen andra saker! Bråttom!

Jag prövade min uppställning med kanon idag (fast vi var ju inte lika många som vi ska va) men det ser coolt ut! Ska bli kul att se hela uppvisningslaget göra det i morgon när vi dessutom har speglar=) Tänkte börja gå igenom dansen då.
Hörde Sonique med Sky på gymmet idag, bra låt! Undra om man ska mixa in den oxå, har ju hitills bara Alive med Da Buzz. Kanske ska ta "I wanna touch the sky, I wanna fly so high" när man tossar;) Näe nu jävlar flödar kreativiteten!! Men i natt blir det INTE att vara uppe till fem! Kl är redan 2 så det är dags att sova (när How I meet your mother är slut) =)
(Jag har förresten träffat Annika som sjunger i Da Buzz, hon sjöng på min låtsaspappas begravning. Det var innan dom blev kända.)

Da Buzz- Alive:


Skulle förresten vilja ha med början av Crazy Train med Ozzy Osbourne=)
Kanske någon cool remixversion.


Och Electric med Leila K oxå. =)



Tränade på bygg idag, axelstående, libb, elevator med både nya och gamla toppar. I en helt vanlig elevator gick det åt skogen, vet inte riktigt vad som orsakade det men Katja föll och jag höll i hennes fot alldeles för länge men jag vet inte om det var därför men hon slog i svanskotan i golvet. Det gör ju sjukt ont! Stackarn!
Jag hann bli livrädd för hon skrek Aj min, o innan hon hann säga nåt mer så såg jag henne på backen med armen vriden åt fel håll så jag var helt säker på att hon skulle skrika Aj min arm! Och att den gått ur led eller var bruten! :S Men det var Aj min svanskota hon skrek.
Usch, jag gruvar mig för den dagen nån kommer bryta nåt! :S
Hoppas vi slipper några såna skador!

Libb med en sammanbiten Jasmine:

(Michaela hade sitt vanliga cheersmile) ;) Hihi.
Ps. Hoppas Steve vill vara med och tävla, vore sjukt kul med en kille i laget. Coolt! Han skulle vara min idol!

Sonique- Sky:



Näe nu jäklar gott folk! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0