Dagen...

Idag har vi vart på reklamfilmsinspelning för Absoft med laget. Vi tog lite bilder när vi tränade innan inspelningen började. Gjorde ett bygg som vi aldrig gjort förr. Gick rätt bra. mer bilder kommer säkert sen. Vi dansade och byggde och jäklar vad jobbigt det var, kände av att jag inte är helt frisk.. Phu! men rätt kul iaf=)



Efter det så for jag och Fatima och kollade på Olle som spelade fotboll, dom vann=) Sen var vi förbi Ac och käkade middag och umgicks lite, trevligt. Vi käkade tacos, så himla gott! När vi var där visade dom Bring it on på 5:an, kollade lite på den=) (Fast jag såg den igår) Sen for vi hemåt, var ner till Acke och gav han mat sen blev det mer cheerfilm, denna gång på dvd, Bring it on- All or nothing;) Det är så himla roligt att kolla på cheerfilmer, hehe.
I morgon blir det mera cheer då vi ska stå på Republicans match, hoppas det inte regnar!!
Men nu är det sängen som gäller eller snart iaf, ska kolla klart på en film först, om jag orkar- Proof of life.
Gonatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja för att våran tränare hade ingen uppvärmning med oss. :S Anna var ju där



Okej, men vi har fortfarande nya i laget och ni har ändra massa fram och tillbakai sommar så de finns de som inte kan!!



Sjukt kasst va de iallafall enligt min mening och de jag skrev var helt sant om de inte blir någon ändring så överväger jag att sluta. lika träningsvärk som idag ska vi ALLTID ha (Typ)

2009-09-13 @ 17:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0