Frisk nu? Ja tack.

Sjukare än sjukast..
Har varit första dagen på skolan nu, verkar vara en bra klass och hyfsat roliga lektioner. Men idag har vi suttit hela dagen och bara lyssnat och tagit info om allt möjligt och mestadels på norska så man är helt slut i huvudet. Har hostat hela dagen, har snart inga lungor kvar.. Var på träningen (men tittade såklart bara på)
Dom byggde en massa, skoj. Kolla in här.
Efter träningen har jag bara suttit i soffan och vilat och hostat och hostat och hostat lite till. Borde verkligen inte gå på skolan i morgon men hur kul är det att vara borta det första man gör (har ju dessutom lovat mig själv att vara en duktig student för en gångs skull) Jag åker dit och ser hur länge jag orkar vara med..
Nu MÅSTE jag sova.. Skulle däckat för längesen men har cheersurfat och då är det såå svårt att slita sig!
Känns som jag har 45 graders feber och inga lungor kvar, dessutom huvudvärk....
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0