Golf.

Jag, Felicia och Ralf var och spelade golf i somras nån gång men kom på att jag inte skrivit om det:P
Så jag tänkte att jag gör det nu. Jag hade ändå inte gjort nå vettigt idag förutom och sovit och vart på trav. Dusten blev oplacerad men tog rekord iaf=) Sanity vann stort och har nu sprungit in 1 miljon och dessutom leder han rixallsvenskan=) Haja kom 6:a och Kapten oplacerad..

Jag är inte överrens med min kamera... Bilderna blir värdelösa när det är mörkt ute, see for your self:
Spökhästen Dusten:

Kolsvart...



Back to minigolfen..
Felicia laddar:

Fokuserad Jenny:

Snackar resultat=)


Glad minigolfare=)


Var riktigt kul. I början gick det inte alls bra, jag kunde inte ens skjuta rakt vilket jag varit rätt bra på förr.. Hamnade sist på poänglistan och började bli lite bitter tills det efter halva banan började gå bra. Jag gjorde 3 hole in one och tog över ledningen och vann hela skiten! Hyfsat nöjd!
Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas jag mår bra (bättre iaf) när jag vaknar. Har mått hyfsat i em. Men i natt hostade jag som aldrig förr! Var på väg och spy X antal gånger men slapp. Fy fan, aldrig varit med om värre hosta och då hade jag ändå tagit hostmedicin...
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Amanda

ÅÅÅÅÅÅH på den där minigolfen sommarjobbade jag sommaren 2007!!! Det var det bästa jobb jag haft! Bra val av golfbanna måste jag säga! ;)

2009-09-14 @ 23:54:30
URL: http://mantuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0