Lördagen.

Hade riktigt kul i Lördags. Jag var först till Marina där vi lagade lite älg och pasta och snackade lite, sen kom Nina förbi och då bjöd Marina på en Irish Coffee. Nice.

Sen gick vi till Fatima och där var Ac, Eva o Amanda oxå. Vi fortsatte tjattra och spela lite frågespel sen drog vi till Olearys. Där dansade vi till fötterna höll på att trilla av. Det var kul, stod på högtalaren och sen hände det lite annat skoj, hehe. Biatch! Thats my middlename:P Ni som var med vet vad jag pratar om..
Jag är fullt normal, lovar:


Näe nu dök Talihta upp på Facebook, min vän i Australien. Ska snacka med henne nu!
Bye!

Kommentarer
Postat av: Eva

Haha, snyggt! Men du var ju bäst på att dansa så klart du skulle stå där! :D

2009-09-30 @ 23:22:23
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0