Måste gå och lägga mig i tid!

Är sjukt trött bara för att jag inte kan gå och lägga mig i tid! Somna kanske 2 och klockan ringde 5.. Fast snooza och for inte till skolan förän halv sju.. (Vi hade faktiskt frivillig lektion) Var i getstallet.. Var med på kastration av gris. Snipp snapp snut så va sagan slut (för den stackarns fortplantningförsök iaf)
Söt gris!                                                      

Gris snart utan manlighet:

För dig som inte fattar så ligger den på rygg, man ser knorren till höger=) och en yttepytte testikel ute i vädret. Den ser ut som ett blåbär på bild, weird.

Dagens outfit:                      (Pratar faktiskt i telen på riktigt här)

Tröja:
Underställströja från North Bend (Mkt bra märke)
Byxor: Mina favoritmärkesbyxor (märkesdiva som man är!)
Höga svarta stövlar (med låg klack, man vill ju inte bli för lång): Tritorn

(Är så himla nöjd över dom här stövlarna alltså! Dom är snygga, sköna och dom passar till allt!)

Kolla in den avundsjuka blicken på Baileyz, han e sjukt avis på mina stövlar, och det förstår jag!
Nog drygat för ikväll...

Nu ska jag åka ner till agilitybanan=)
Behåller min outfit för den passar ypperligt i hundsportsvärlden! Förutom stövlarna, blir nog något mer lättsprunget.

Katchiing!


Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAHA, lägg av du dödar mig!

2009-09-22 @ 18:16:43
URL: http://mongoanna.blogg.se/
Postat av: Amanda

ÅÅÅÅÅÅH vilken underbar liten gris bebis!!!!

2009-09-22 @ 22:45:13
URL: http://mantuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0