Meeeen!

Allvarligt! Tänk om jag kunde lära mig göra saker i tid. Lyckades kämpa mig upp i morse trots att jag säkert inte somnade förän i fyratiden.. Jag ringer min klasskompis för att fråga vart vi ska vara eftersom det står praktik på schemat. (fel att ha ringt igår??) Det visar sig att vi ska till getstallet, kl 14. Kl 14!!! Hallå. Här har man kämpat för att ta sig upp o in i duschen helt i onödan, dels för att jag inte börjar för om 6 timmar dels för att jag ska tillbringa em med getter! Fattar ni vad getter stinker!?
Slöseri med varmvatten helt i onödan. Det tar på miljön. Man ska vara försiktig med den.
Vet ni att det går 10 liter rent vatten när man spolar? Tänk att vi spolar bort en massa vatten när en del inte ens har att dricka... Tänk på det nästa gång!
Off to bed to cuddle....
Ps. Fick precis ett samtal från min andra klasskompis som jag oxå ringde men som inte svarade. Hon berättade att vi hade griskastrering för dom som ville kl 11. Hm. Min första tanke var att det har jag varit med om så det behöver jag inte gå på men å andra sidan kan det vara lite kul nu efter man gått djursjukvårdarutbildningen och se d igen.. Ja, vi får se hur det blir. Då får jag ju lite smaskiga bilder hit till bloggen oxå;)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0