Ont i halsen...

Sitter och surfar runt lite och försöker glömma bort mitt egna tragiska liv och ramlade över detta klipp. Så himla roligt:D


Hittade även det här igår, så sjukt kul, jag satt och garva för mig själv i soffan:


Snygga skor!!

Vill ha! Önskar att man var ekonomiskt oberoende. Fan vad mitt liv skulle vara annorlunda då, till det bättre! Folk som säger att pengar inte gör en lycklig, bullshit! Klart dom gör. För min del skulle det betyda att jag kunde göra vad jag vill när jag vill. Som nu tex, åka till Australien och ta jobbet där, träffa mina kompisar och fira nyår tillsammans på Bondi Beach. Köpa en ny häst ( även om ingen ingen ingen kan ersätta Zono!) Köpa ett litet hus på landet, köpa en bil som inte rasar ihop vilken dag som helst.. Och mycket mycket mer!

Trodde att jag började bli bättre men både igår och idag har jag ont i halsen vilket jag inte haft förr, förutom första dagen jag var sjuk.. Jag fattar ingenting.. Tänker allt börja om nu eller?
Jag är less på att vara sjuk och jag är less på mitt struliga liv.. Jag vill vara rik, glad, kär och frisk.
Jag längtar till en solig höstdag när jag är frisk och jag Felicia och hundarna drar till Blanktärn. Längtar oxå till jag får rida ett monte´lopp nästa gång...
Baileyz & Blanktjärn:

Blanktjärn:

Monte´på Aje Boy:

Aje Boy:


Väntar på att livet ska ta fart....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0