Stuck in Farmville.

Jaha nu sitter man här i Farmvilleträsket, fastnat i detta söta spel som blev betydligt roligare med ljud=) Haft det avstängt för musiken var så störig, men nu är det bara gnägganden, bräkanden, kacklande och andra söta djurläten=) Damn it, man kan inte slita sig:S

Har annars spenderat första halvan av dagen i sängen, var så jäkla sliten sen igår trots att jag egentligen inte gjorde nåt.. Resten av halvan har spenderats i stallet. Jag red Kåre idag och Sofia red Lasse.
Sofia, Lasse och Baileyz.  Utsikt över stan och Frösön.  Jag, Kåre o Bailarn=)


Sen red Jag Yngve och Sofia red Kapten upp till Önsjön för att simma dom, det var ju oxå en upplevelse.:P
Sjöhäst:



Sen när jag skulle sitta upp efter vi simmat dom kom jag bara halvvägs innan lillmiffot bestämde sig för att galoppera iväg... Jag hade vänstra foten i stigbygeln och hängde över sadeln och funderade på om jag skulle lyckas kravla mig upp men insåg att chansen var rätt liten så istället för att ta chansen och kämpa mig upp och låta Yngve komma upp i 180km/timmen och sen ramla av så tog jag och kastade mig av på en gång i stället. Hann tänka att jag måste skjuta ifrån ordentligt så jag inte hamnar under honom och hoppas att jag inte fastnar i stigbygeln.. Jag kände mig som en sån här kosackryttare:P
Jag såg väl ungefär ut som någon slags blandning av dessa 2 bilder förutom att jag förmodligen inte såg lika glad ut som Sascha, haha!



Baileyz trött efter ridturen=)


Nu är jag oxå lite trött, har ont i halsen och ryggen för att jag hostat så mycket. Lite mör efter att jag flög av idag oxå...
Näe nu jävlar ska jag sova. Kl är förtusan snart 3.. Nog för att det är Lördag...

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0