S.U.C.K.. Suck!!!!!!!!!!!!!

Jag är så sjukt less igen, på att aldrig saker kan gå min väg... Det är så himla mycket som är kaos i mitt liv men jag är inte så öppen så jag kan skriva ner alla känslor i bloggen som många andra kan. Jag skulle vilja skriva av mig om allt men vill samtidigt inte att folk ska veta hur katastrofalt mitt liv egentligen är...

Det verkar iaf som att Krokoms kommun får dras med mig åtminstånde fram till sommaren ändå... Min plan att ta jobbet i Australien verkar någon högre makt vara emot, för nu har det nog skitit sig helt att ta sig dit... Jag är arg, less, ledsen och känner mig allmänt deppig.. Alla mina planer jag haft går åt skogen... Oxå kommer sorgen över Zono över mig lite titt som tätt (ganska ofta) och då känns allt ännu jävligare!

Nu är det alltså skola (igen) som gäller fram till sommaren.. O jobba extra...
Så nu när jag blir hemma blir det väl cheer för fullt och agility med Bailarn och förhoppningsvis massa monte´...

Men nu är det sova som gäller.. Sova=slippa tänka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0