Tell me how I´m supposed to breathe with no air. Can´t live, can´t breathe with no air!

Just nu syftar jag mest på min förkylning. Åt en macka förut och höll på att kvävas. Kunde inte andas genom näsan.. :S
Ännu en dag ägnad nedbäddad i sängen sovandes.. Var på träningen i dunjacka och kollade på.. Skönt med frisk luft men jag blev faktiskt trött trots att jag inte ansträngde mig...
Sitter just nu i soffan och tokhostar och snorar.. Suck. Ringde nån sjukvårdsnisse och han tyckte jag skulle kontakta läkaren i morgon eftersom jag vart sjuk så länge och det aldrig ger sig..
Jag vill bli frisk NU!! Jag är less på att inte kunna träna eller umgås med folk. Vill hälsa på Lena och bäbisen men det går ju inte så länge man är så här:(
Får se om det blir nån skola morgon...
Jag och Felicia hade ju planerat en blanktjärnsrunda snart oxå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0