Träningsvärk:S

Jag har träningsvärk, i magen.. Men inte för att jag har tränat, näe utan för att jag har hostat så mkt! Sen känner jag mig sämre än vad jag gjort på ett tag nu... Blev kanske inte bättre av att jag var på fest nyss. Vi var och festa lite med Republicans. Men jag drack mest bara vatten, sjöng iof karaoke för allt vad jag var värd, det hjälpte förmodligen inte halsen.. Nu har jag ont i bröstkorgen, nacken, halsen och magmusklerna och dessutom är jag toksnorig.. Tog fram min lilla rismackapär och slängde det i micron så nu sitter jag med den på mig, skönt!
Arg Jenny, less på att vara sjuk!

Men den börjar svalna, men jag ska väl ändå sova strax kanske..

Måste bara slänga upp några galna bilder från kvällen. Dom får tala för sig själv:P

Ps. Grabbarna från JR satsar på cheerkarriär, haha!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0