Questions....

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Dåligt
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Getost
Kläder just nu: Baggyjeans, linne och en tröja.
Musik just nu: Ingen
Vad sa du senast: Stanna (till Zorba som tänkte förfölja mig till köket) =)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Samma tid som filmen Stolthet och Fördom utspelas i, vet inte vad den kallas:P
Sommarplaner: Sommaren är slut...
Fisk eller badkruka: Mest fisk..
Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: 1 eller 2
Favoritväder: Soligt och varmt, eller soligt och massa snö.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Min kärlek, mina hundar och solglasögon;)
Spelar du nåt instrument: Spelat piano
Morgon- eller nattmänniska: NATT!
Sparare eller slösare: Slösare tyvärr
Bästa film: Dirty Dancing kanske, kärlek och dans kan det bli bättre?
Tror på liv på andra planeter: Nja
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Saknar, (han finns inte längre)
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet
Tror du på mirakel: Ibland
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Börjar tvivla..
Ser du på kärleken som ett misstag: Näe den är bara jävligt svår
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Lagom.. 2 kanske
Bio eller promenad: Promenad kanske
Är du kittlig: Ja
Snarkar du: Näe
Stjärntecken: Vattuman 
Rädd för insekter: Näe 
Äckligaste insekt: Larver
Största svaghet: Tidsoptimist
Det här är jag bra på: Prova nya saker
Vad vill du jobba som:
Chips, morötter eller godis: Knapriga naturchips och morötter
Pizza eller hamburgare: Pizza
Skriver du dagbok: Näe 
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans: Har en tatuering, vill ha en piercing i naveln, ev.. 
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Oftast alldeles för stökitg mot för vad jag vill ha det..
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: Kanske 
Vilken hand håller du gaffeln i: Höger
Är du rädd för blod: Näe men det luktar äckligt 
Saltar du på maten: Ja 
Gillar du att sjunga: Blir bara arg för att jag inte kan
Anser du att du är stark: Ibland
Brukar du sola: Nope
Vad gör du om du får hicka: Hoppas det går över
Röker du: Näe fy fan!
Snusar du: =''=
Använder du knark: Näe 
Kaffe, te eller inget: Te, i mängder. 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Är det sant det där med tänderna? :O

Förresten så köpte jag min kofta på H&M :)

2009-09-11 @ 11:09:44
URL: http://mantuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0