Livet är skört.

Jag pratade med en vän idag och fick reda på att en annan vän nästan förlorat sin sambo nyligen! Usch usch usch!!! Dom har rätt nyligen köpt hus och väntar sitt första barn i höst. Supergoa trevliga underbara människor båda två! Usch, jag får rysningar när jag tänker på hur nära det var att han faktiskt inte överlevde. Han hade verkligen änglavakt! Han skulle inte ha klarat det, klämd under 1600kg, punkterade lungor, knäckta revben osv! Fy tusan.
Jag är så glad för honom och henne att han överlevde!
Jag älskar dig J♥
Längtar tills vi ses i sommar!!! :D

Det jag tidigare skrev om som jag gruvat mig för och som nu skedde kändes plötsligt väldigt ynkligt i jämförelse.

Man tänker verkligen till när det händer såna här hemska saker!
Jag blir så less på all hysteri som det är nu på ungdomar, bloggar, blond, smal, fixa bröst, fixa läppar, tracka ner på varann, otrohet osv. Allt fruktansvärt töntiga, ytliga, löjliga, skitsnack och elakheter som råder om SKITSAKER. (otrohet är ingen skitsak dock!!)
 
Väx upp för fan och börja bry er om sånt som verkligen betyder nåt!!!

Ps.
Har ätit sjukt goda hembakade bullar ikväll och umgåtts med två av mina bästa vänner. DET är sånt som betyder nåt och som man ska vara rädd om. Lav jo!

Kommentarer
Postat av: Filippa

klart samma dag. allt från 2 till 6 timmar! :)

2010-04-25 @ 19:18:36
URL: http://filippaechardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0