Ridtur i solskenet.

Tänkte bara berätta för er alla att idag har jag varit ute och ridit:P Det var superfint väder så jag tog med mig dogsen till stallet, där busade dom med Kiida som var nyklippt och såg riktigt liten och mesig ut, hihi.
Baileyz fick hänga med mig och Acke ut i skogen idag, hade velat haft med Zorba oxå men hon smiter ju bara om man släpper henne lös.
Vi red i skogen och sen på I5området, där var vägen superfin. Det var en härlig tur men jag saknar Zono.
Visst är det kul att rida andras hästar men ingen slår älskade Zono!
Det har snart gått ett år! Och idag var det sånt där härligt vårväder det var den dagen han dog.
♥Sötisen! Godisarna fastnade i tänderna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0