Sömnbrist!

Jag skyller min sjukt pinsamma miss på sömnbrist. Fast skylla ifrån mig låter inge vidare och det är inte det jag vill göra.. Vart vaken 36 timmar om jag räknar rätt, vilket inte är min starka sida, att räkna alltså:S
Näe för tusan, jag hoppas han godtar min ursäkt, så dåligt av mig att missa en sån viktig sak. Har aldrig hänt förr.. :S

Och nu kan jag inte sitta upprätt längre för jag är så trött!!!!!

God natt!

Ps.
Älskade cheeren idag, både träningen och mötena kändes upplyftande! Jag är verkligen taggad för hela Maj´s galna cheerupptåg!

Kommentarer
Postat av: michaela

japp slutet är awesome!! I LOVE IT!

2010-04-30 @ 07:21:22
URL: http://minzy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0