Duktig!

Idag måste jag säga att jag har varit ganska duktig! Slutade jobba 9 i morse, träffade Peter, min bevakningsinstruktör och fyllde i kursanmälan till "minilumpen" som jag ska göra i Umeå i Oktober:D Sen for jag hem och tokstädade lägenheten!
Tränade Baileyz på gården, det gick bra, alla gånger! Han är så duktig och lär sig såå fort! Har aldrig tränat så intensivt som nu senaste tiden! Allt för att kunna klara lydnaden på söndag!
Körde även lite i Trättgärde efter horseballen (uttalas horsebål! Ingen jävla balle här inte!) :P
Har man inga riktiga hinder så får man använda fantasin;)


Sen har jag rensat en massa papper och plockat fram så jag ska sortera cheerpärmen.
På kvällen for jag ner till Felicia och Jossan och coachade dom lite i horseball;) Det lilla jag hann lära mig på Tanne innan det lades ner där ska jag försöka lära vidare så vi kan dra igång ett lag och börja tävla;)
En horseball:

Fricke fatta direkt;)


Eller var det Felicia som fattade hur man skulle göra:P


Jag tror båda stilar funkar, Fricke kan ju hjälpa Jossan om hon inte når;)
Fricke är nöjd över sitt bollkap;)

Och vill inte dela med sig till Korvas:P


Fan vad trött jag börjar bli! Har varit vaken sen typ 07... Måste gå och packa inför morgondagen, ska ju på ett träningsconvent med Golds, min nya arbetsgivare, moahahahaha! Bussen går 6.45 (!) och alla som känner mig vet att jag INTE är en morgonmänniska, hoppas bussen kör sakta sakta så jag kan sova länge! För sen ska det tränas heela dagen:) SKa bli kul men sjukt jobbigt, har ju knappt tränat på hela sommaren pga att jag bara e sjuk hela tiden. Men förhoppningsvis håller jag mig frisk nu hela hösten, vintern och våren. Fingers crossed X.

Näe, nu: Packa, kissa hundar,  borsta tänderna och studsa i säng. Jag lär ju vakna när Jonte kommer med valpen vid 3-4 inatt. Jag vill ju sniffa valp!!! :D

Just ja! Jossan har ju en valp nu=). Luna och Baileyz:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0