Lite av varje.

Fick denna kommentar: (o ja tror mig veta från vem..:P)
"Anonym
om Jag vill träna!:
fel att du kör cheer träning då nu när det e så fint väder ;p"
Och mitt svar på det är: nope, nu har vi paus 1-2 veckor och laddar om batterierna inför hösten och dessutom är det på nätterna jag blir träningssugen, kan inte gärna ringa laget då och säga att nu tränar vi! Sådetså:P

Har suttit och tittat på hus på blocket och hemnet ikväll, shit vad det finns fina hus! Bla så hittade jag ett som mina kompisar ska sälja på Rödön, 3 mille, bara... Superfint hus iaf!

I morgon är jag ledig! Det ska bli sol har jag hört. Hoppas verkligen att det stämmer! Då ska jag cykla in till stan, har ett möte med Stadium kl 11 sen kl 18 börjar bevakningsträningen med Bailarn igen efter uppehåll sen midsommar. Ska bli kul! Men samtidigt är jag sjukt stressad över att vi inte har tränat tillräckligt med lydnad inför provet! :S
Miffobild från förra året:


Ska ev träffa mamma imorgon oxå om vi hinner med, hon hade oxå lite att stå i.

Förresten! Idag ringde brorsan! Det var riktigt roligt, kom som en överraskning. Inte så ofta vi pratar. Nog för att jag messade häromdagen. Och igår var jag och hälsade på syrran, det var oxå ett tag sen vi sågs, hon har varit på semester och jag bara jobbar...
Miffobild på mig och bror;)


Idag har Felicia varit här och druckit te, det var nice, vi hinner knappt heller ses eftersom vi båda bara jobbar hela tiden. Men idag hann vi med både fika, hundträning och planering av vårt nya projekt;) Me like!

Näe nu är det dags att hoppa i säng, ska kliva upp i tid i morgon så jag hinner med allt jag ska göra. Kankse iof är dags för en lista innan jag drar!

Onsdagens lista:
* Promenixa med dogsen
* Cykla till stan
*
Möte med Stadium
* Fixa cheerstuff-medlems/adresslistor och andra uppdateringar...
* Träna mig själv (liite eftersom jag inte e helt frisk)
50 benböj är det jag gjort...
* Träffa mamma
* Träna bevakning (och lydnad) med Bailarn
* Dricka te!
Inte ens det blev av! Tror minsann jag kokar en kopp och tar med till sängen;) Jag borstade trots allt tänderna både i morse och efter middagen så jag har hunnit med dom 2 obligatoriska gångerna iaf=)

This is my song;)
Amazing:

Kommentarer
Postat av: Hannah

...vad är det för projekt som du o felicia filar på då?? nyfiken!! ;)

2010-08-18 @ 18:14:49
URL: http://hannahsandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0